Nina Hagen Mother Of Punk
Site menu
Our poll
Most of all I appreciate Nina for her... - Больше всего я ценю Нину за её...
Total of answers: 111
Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Login form



Nina Hagen - Bee Happy

01. Runaway
02. Giant Step
03. Born to Die in Berlin
04. Sunday Morning
05. Shiva
06. Barbed Wire
07. Ska Thing
08. The Art
09. Zero Zero UFO
10. Freedom Fighter
11. I Am Nina (Junkie)
12. Star Girl
13. Leave me alone!
14. Tiere


Runaway

I can't be where I am,
I've gotta get away
Somewhere as far as I can from you
Somehow it is very clear
I'm getting bored very easily
Maybe somewhere else everybody
Will be more friendly

And I just wanna get away
From everything I know

Runaway, as far as I can go
Runaway, runaway, runaway
With my new man any day

Sneaking through them all,
That's what it comes down to
No one is around in the morning,
I can't help feeling so blue
I'm walking on down the sidewalk,
I really know what it's like to be alone now,
But my heart starts beating out at loud?
When those kids drive by me in their car

And I, I wanna get away
From everything I know

Runaway, as far as I can go
Runaway, runaway, runaway, runaway
With my true love any day

Runaway, runaway...

I just wanna get away
From everything I know

Runaway, as far as I can go
Runaway, runaway, runaway
With my true love any day...

Giant Step

Though you've played at love and lost,
And sorrows turned your heart to frost,
But I will melt your heart again.
Remember the feeling as a child,
When we woke up in morning smile,
it's time, it's time, it's time we felt like that again...

There's just no percentage in remembering the past,
It's time you learn to live again and love at last...

Come with me and leave your yesterdays behind,
Take a giant step outside your mind.

Come with me and leave your yesterdays behind,
Take a giant step outside your mind.

You stare at me in disbelief,
You say for you there's no relief,
But I swear that I will do you no harm.

Don't just sit there in your lonely room,
Just looking back in silent gloom,
No, that's not where you belong...

Come with me, I'll show you where.
The taste of life is waiting.
Every day is a whole wonder that's got to be seen...

Ooh...

Come with me and leave your yesterdays behind,
Take a giant step outside your mind.

Come with me and leave your yesterdays behind,
Take a giant step outside your mind.

Come with me and leave your yesterdays behind,
Take a giant step outside your mind.

Won't you
Come with me and leave your yesterdays behind,
Take a giant step outside your mind...

Born to Die in Berlin

Junkies, whores and pimps
Devils around my bed
There is no choice and no difference
And no one seems to notice

Sometimes I feel like screaming
Sometimes I feel like I just can't win
Sometimes I feel like I was born
To die in your arm in Berlin

Intoxicated by the orchids
Abandoned in the garden
Demanding morphine for communion
Because my soul was burning

Sometimes I feel like screaming
Sometimes I feel like I just cant win
Sometimes I feel like I was born
To die in your arm in Berlin

Stranded in the sweet windings
Breathing the pale moon silver
Tasting the last drops of life
From a sweet transvestite's lips

Sometimes I feel like screaming
Sometimes I feel like I just can't win
Sometimes I feel like I was born
To die in your arm in Berlin

Sunday Morning

Sunday morning
Praise the dawning
It's just the restless feeling
By my side
Early dawning
Sunday morning
It's just the wasted years
So close behind

Watch out! The world's behind you
There's always someone around you
Come... it's nothing at all

Sunday morning
And I'm falling
I've gotta a feeling
I don't want you to know
Early dawning
Sunday morning
It's all the streets
You crossed not so long ago

Watch out! The world's behind you
There's always someone around you
Come... it's nothing at all

Sunday morning...
Sunday morning...
Sunday morning...

Shiva

He Shiva Shankara
He Maheshvara
He Shiva Shankara
He Maheshvara

Sukha Kara
Dukha Hara
Hara Hara Shankara
Sukha Kara
Dukha Hara
Hara Hara Shankara

Om Namaha Shivay
Om Namaha Shivay
Hari Om Namaha Shivay
Hari Om Namaha Shivay

He Shiva Shankara
He Maheshvara
He Shiva Shankara
He Maheshvara

Sukha Kara
Dukha Hara
Hara Hara Shankara
Sukha Kara
Dukha Hara
Hara Hara Shankara

Om Mani Padme Hum
Om Mani Padme Hum

Oh Great Lord Shiva
Shiva Maheshvara
Shiva Shankara
Shiva Mahadeva
OM NAMAH SHIVAYA

My salutations to Shiva
To Shiva I surrender
I take refuge in thee

He Shiva Shankara
He Maheshvara
He Shiva Shankara
He Maheshvara

Sukha Kara
Dukha Hara
Hara Hara Shankara
Sukha Kara
Dukha Hara
Hara Hara Shankara

Om Namaha Shivay
Om Namaha Shivay
Hari Om Namaha Shivay
Hari Om Namaha Shivay

He Shiva Shankara
He Maheshvara
Sukha Kara
Dukha Hara
Hara Hara Shankara

Om Namaha Shivay

Hari Om

Oh Shiva
Shiva Maheshvara
You are the personification of all that is good
I bow down to you again and again

Shiva Hara Hara

OM NAMAH SHIVAYA...
OM NAMAH SHIVAYA...
OM NAMAH SHIVAYA...
OM NAMAH OM

Barbed Wire
         
What makes me feel so good
Is that everthing's the way it should be
Freedom, true love, new love, do love,
Love making love, right back to you
Now don't be blue, just try to be true
True to yourself, 'cause you're so smart
And we all know what drove us apart was all that...

Barbed wire all around your heart
Barbed wire all around your heart
Barbed wire all around your heart
Barbed wire all around your heart

You said you're changing your telephone number
If I don't stop calling you, you don't wanna hear
You want me out of your life forever
Well I think that's great,
Now I'll have to learn to love you
Like I love God, like other ones that I've loved
You must not fear,
But I'm always here,
And now it's clear
You don't want me, you want your anonymous programs
And some more

Barbed wire around your heart
Barbed wire all around your heart
Barbed wire all around your heart
Barbed wire all around your heart

The Rude Boy loves the Rude Girl then leaves her crying for more,
Just rapes her and makes her feel like a whore
First ecstasy and unity then misery and cruelty
But look who's having problems with the program
A.A., once an addict, always verdict
Evil brainwash therapy for alcoholics
They go there ever day and make the good thing go away
They keep up their sobriety for that's what they make them fear
But Jesus is no part of it, Bill kicked him off the program
Babaji you don't really seek, you think he's just a geek
You hate me now with all your guts
You think I'm the one who was nuts
Well wait and see and go, go on with your program
You think I'm evil and bad, but I'm only human
My love for you complete is great, you think it's an obsession
You really are my sweetest treasure,
But I will not enter your evil paradise, don't worry!
You've got...

Barbed wire all around your heart
Barbed wire all around your heart
Barbed wire around your heart
Barbed wire all around your heart

Ska Thing

Wait, wait
You shouldn't believe
Everything that you hear
Singing louder
Is what they fear!
You shouldn't be too trustung
Those who are disgusting
Lying to your face
Oh, what a disgrace!

If we fall our blindly
We forget our future
Every have to pay back
Our debt to nature

One life starts
One life stops
The energy comes
The energy goes
Oops, there look!

Don't you be a bitter lemon
Be sweet like tutti-frutti
Don't be a sour jinky (?)
Be darling and kinky (?)
Hagendasz und Cornetto
And don't you forget to
Bring all that good food
To the children in a Ghetto.

Nature is a candy shop
??? a chocolate drop
Let's live our lives and we won't stop
The world truth is my lollipop

One life starts
One life stops
The energy comes
The energy goes
Oops, oops, oops

Oi-oi! Scap!
Oi-oi-oi!

I'd like to invite you
To come inside my mind
I wanna unite, will you
You're one of a kind
I wanna be united
And not divided
And we're gonna make it
We're gonna create it

??? and aprocot
Oh my God, I love you so
Silver spaceship, up we go
Explore new worlds and say la-la

One life starts
One life stops
The energy comes
The energy goes
Oi-oi-oi!
Skinhead!!!
Oi-oi-oi!


The Art

This is the art
This is the art
Of splitting apart
Splitting apart
I always thought
Yeah, yeah, yeah
We were too smart
Yeah, yeah, yeah
For not being able
To stop giving and receiving
But my name's Unable
And I'm unable to be grieving

You came into my life
Like what depend on me
But it cuts like a knife
For you're abandoning me
I thought you were not afraid
To show me your loving day
Now it's too late
And this is my fate

And this is the art
Yes, this is the art
Of splitting apart
Splitting apart
Oh, I always thought
Yeah, yeah, yeah
We were too smart
Yeah, yeah, yeah
For not being able
To stop giving and receiving
But my name's Unable
And I'm unable to be grieving

You still belong
To the great great holy world
To still be able
To live your fun
But being afraid of me
Is what you made of me
If you could only see
Who I wanna be
Now you're my nightmare
And you don't even care

And this is the art
Yes, this is the art
Of splitting apart
Splitting apart
Oh, I always thought
Yeah, yeah, yeah
We were too smart
Yeah, yeah, yeah
For not being able
To stop giving and receiving
But my name's Unable
And I'm unable to be grieving
But my name's Unable
And I'm unable to be grieving
Shut...

Zero Zero UFO

A UFO in Malibu
Where it came from, I don't know
I just woke up and there it was,
Paralyzing Mrs. Hagen-dazs
I saw it with my own two eyes,
Hey I'm not telling you any lies
Pink, blue, purple and yellow
Goodness gracious, I felt so mellow

Zero Zero Zero Zero UFO UFO
Zero Zero Zero Zero UFO UFO
Uh-oh, here we go!

The Gods of aquarius
Are coming with UFOs
And they love me and they love you
And what they have to say is true
The good old communication
With Holy Spirits of Gods creation
It's true, but our church denies it
God when will they realize it?

Zero Zero Zero Zero UFO UFO
Zero Zero Zero Zero UFO UFO
This is an UFO

The power of that UFO
Was bigger than me and I must know
I couldn't move, I couldn't groove
I just heard the Higher Power

Zero Zero Zero Zero UFO UFO
That's right
Zero Zero Zero Zero UFO UFO
Zero Zero Zero Zero UFO UFO
WOW

Zero Zero Zero Zero UFO UFO
UFO UFO WOW UFO UFO WOW

Freedom Fighter

I've been around for a long long time
I even went to India for a while
I found my master and he found me
I avoided the disaster yes now I'm free

Cuz freedom is the essence of humanity,
We are all born here to be free
Everybody has got eyes to see
True freedom is our destiny

Hey, when I signed my newest deal
And the boss invited me for a free meal
I told him Hey my music will change the planet
And if he gives me freedom, I'll sell more than Janet

Freedom! Freedom! Freedom! Freedom!!!

Now, to give you true satisfaction
I'll help you out with my best connection
All you gotta do is ask me for the right direction
Cuz the world will only change if we all take action
Have to top the top of the charts
My life is my mine, we ain't no flop
I do the punk and I do the pop
I do the hip, yes and I do the hop

Cuz freedom is the essence of humanity,
We are all born here to be free
Everybody has got eyes to see
True freedom is our destiny

Cuz freedom is the essence of humanity,
We are all born here to be free
Everybody has got eyes to see
True freedom is our destiny

Freedom is our destiny
Freedom is our destiny
Yeah!

Cuz freedom is the essence of humanity,
We are all born here to be free
Everybody has got eyes to see
True freedom is our destiny

True freedom is our destiny
Yeah! Oh yeah...

I Am Nina (Junkie)

I don't wanna be another junkie
I don't wanna be no criminal
All I really want is to be free
A free rebel!

I don't wanna be another junkie
I don't wanna be no criminal
All I really want is to be free
A free rebel!

And I don't wanna be like Elvis Presley
I don't wanna be no fat asshole
I don't wanna die in White Trash City
FUCK LAS VEGAS!

I don't wanna be like Neo-Nazis
I don't wanna eat beef and get drunk
I don't wanna live in Germany
I want my freedom!

I don't wanna be another yuppie
I don't wanna drive a Beemer
I don't wanna die in Malibu
I AM NINA!

I don't wanna be another junkie
I don't wanna be no Kurt Cobain
All I really want is to be free
A free rebel!

Na-na-na-na-na!!!!!

Star Girl
 
I prepare myself!

A freedom figther
I'm a freedom figther
Yes, I'm a freedom figther
That's what I am
I'm a freedom figther
That's what I am
Yes, I'm a freedom figther
That's what I am
I'm a freedom figther

EAOU!
EAOU!
EAOU!

I'm a freedom figther
I'm a freedom figther
Freedom figther
Freedom figther

I'm a freedom figther
I'm a freedom figther
That's what I am
Freedom figther
That's what I am
I'm a freedom figther
I'm a freedom figther
I'm a freedom figther
That's what I am
I'm a freedom figther
That's what I am
I'm a freedom figther
I'm a freedom figther

EAOU!
EAOU!
EAOU!

I'm a freedom figther!
I'm a freedom figther!
I'm a freedom figther!
I'm a freedom figther!

Leave me alone!

Everyone's against me,
They made me this way
Everyone's against me,
They'll be sorry one day

Laß mich in Ruhe, just leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe

Ignoranten, seht sie euch an
One by one
Alles Mutanten, hhh
Spoiling my fun

Laß mich in Ruhe, just leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe

I hate it, dah
It makes me sick!
I hate hate hate hate it,

Laß mich in Ruhe, just leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe

Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe

Tiere
   
Tiere würden sowas niemals tun,
Darum nenn mich nie mehr dummes Huhn
Heilig ist die Kuh, laß sie in Ruh!
Tiere sind nicht so gemein wie du.

Im Dschungel, die Tiere,
Da gehören sie hin,
Und nicht in den Zoo;
Da sind sie doch nicht froh.
Sie gehören nicht an die Schultern deiner reichen Puppe,
Und Frösche und Kröten gehören nicht in die Suppe.

Tiere würden sowas niemals tun,
Darum nenn mich nie mehr dummes Huhn
Heilig ist die Kuh, laß sie in Ruh!
Tiere sind nicht so gemein wie du.

Kein Vogel würde dir 'nen Käfig bauen,
Und dich zum singen zwingen.
Kein Schwein dich mästen
Und dich in den Schlachthof sperren,
Uff 'n haken hängen und
Diene haut abzerren.

Tiere würden sowas niemals tun,
Darum nenn mich nie mehr dummes Huhn
Heilig ist die Kuh, laß sie in Ruh!
Tiere sind nicht so gemein wie du.

Meine Verwandten
Sind die Elefanten,
Und was ich gern' male,
Sind Wale.

Tiere würden sowas niemals tun,
Darum nenn mich nie mehr dummes Huhn
Heilig ist die Kuh, laß sie in Ruh!
Tiere sind nicht so gemein wie du.


Search
Calendar
«  November 2017  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Entries archive
Site friends
  • Create your own site
  • Copyright Nina Hagen fandom © 2017Free web hostinguCoz